写手&译者,杂食
已弃用lofter,让我们有缘再见

歌词翻译 Glitter & Gold

Glitter & Gold

Barns Courtney



I am flesh and I am bone.

我即是此身,我即是此骨。


Rise up, ting ting, like glitter and gold.

我起身而立,叮叮,像是闪光与黄金。


I've got fire in my soul

火焰在我的灵魂里燃烧,


Rise up, ting ting, like glitter...

越烧越烈,叮叮,像是闪光……


Like glitter and gold.

像是闪光与黄金。


Like glitter...

像是闪光……




Do you walk in the valley of kings?

你是否曾经走进群王的山谷?


Do you walk in the shadow of men

你是否曾经走进人心的阴影,


who sold their lives to a dream?

走进那些为了一个梦抛弃生命的人?


Do you ponder the manner of things,

你是否曾经思索万事万物,


in the dark...

在黑暗之中……


the dark, the dark, the dark...

这片黑暗,黑暗,黑暗……




I am flesh and I am bone.

我即是此身,我即是此骨。


Rise up, ting ting, like glitter and gold.

我起身而立,叮叮,像是闪光与黄金。


I've got fire in my soul

火焰在我的灵魂里燃烧,


Rise up, ting ting, like glitter...

越烧越烈,叮叮,像是闪光……


Like glitter and gold.

像是闪光与黄金


Like glitter...

像是闪光……




Do you walk in the meadow of spring?

你是否曾经走进春天的牧场?


Do you talk to the animals?

你是否曾经对动物们说话?


Do you hold their lives from a string?

你是否曾经将它们的生命牵在手中?


Do you ponder the manner of things,

你是否曾经思索万事万物,


in the dark...

在黑暗之中……


the dark, the dark, the dark...

这片黑暗,黑暗,黑暗……



I am flesh and I am bone.

我即是此身,我即是此骨。


Rise up, ting ting, like glitter and gold.

我起身而立,叮叮,像是闪光与黄金。


I've got fire in my soul

火焰在我的灵魂里燃烧,


Rise up, ting ting, like glitter...

越烧越烈,叮叮,像是闪光……


I am flesh and I am bone.

我即是此身,我即是此骨。


Rise up, ting ting, like glitter and gold.

我起身而立,叮叮,像是闪光与黄金。


I've got fire in my soul

火焰在我的灵魂里燃烧,


Rise up, ting ting, like glitter...

越烧越烈,叮叮,像是闪光……




'Cause everybody's in the backroom's

spinning up...

因为幕后的所有人都在挣扎求进……


Don't know what you're asking for...

从不曾知道你的索求之物……


And everybody's in the front room's

tripping out...

而台前的所有人都在逃离此处……


You left your bong at the door.

你把你的声音留在了门后。



'Cause everybody's in the backroom's

spinning up...

因为幕后的所有人都在挣扎求进……


Don't know what you're asking for...

从不曾知道你的索求之物……


And everybody's in the front room's

tripping out...

而台前的所有人都在逃离此处……


You left your bong at the door.

你把你的声音留在了门后。



I am flesh and I am bone.

我即是此身,我即是此骨。


Rise up, ting ting, like glitter and gold.

我起身而立,叮叮,像是闪光与黄金。


I've got fire in my soul

火焰在我的灵魂里燃烧,


Rise up, ting ting, like glitter...

越烧越烈,叮叮,像是闪光……


Like glitter and gold.

像是闪光与黄金。


Like glitter...

像是闪光……


评论
热度(26)
© 恶水症 | Powered by LOFTER